Prawdę mówiąc wszyscy rosyjscy politycy to

Podobnie vindaloo, miłośnik curry może przymknąć na to oko, ale wczesniej czy później ma dość, bo mu przepala podniebienie. Kobiety rzadko przebaczają endomorfik temu, kto forsuje okazję, ale nigdy temu, kto pomija sposobność! Pojazd ten to mała przenośna siłownia. Mój mąż do ust nie brał kwaśnej śmietany i zsiadłego mleka, twierdząc, że są to produkty zepsute, mój ojciec wydłubywał z talerza koperek i natkę pietruszki, upierając się, że nie jest kozą i nie jada zielska, moja matka i moje ciotki po kawałku urodzinowego tortu moich dzieci żądały suchej kiełbasy i kiszonego ogórka, moja synowa jest uczulona na grzyby i cynamon, mój syn do pyska nie weźmie żadnej ryby ze śledziem włącznie, a Witek nie cierpi curry. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami? Nawet zjawiska pełne powagi, ba, tragiczne, bywają przedmiotem żartów? Życzę dużych pieniędzy, szczęśc
ia w miłości oraz spełnienia innych marzeń endomorfik. Z podziwem spoglądam na orły, ale nie łudzę się, że będę jednym z nich, nie zielenieję z zazdrości, nie usycham z zawiści i wcale nie czuję się gorsza. Szukając kłamców, zaczynasz od samej góry. Wyobraź sobie nową historię swego życia i uwierz w nią. Ważne jest chyba to, by w końcu pokochać siebie. Przecież nie można stać z podniesionym czołem, kiedy działa się w imieniu i interesie ludobójców! Wyobraźnia to jest umiejętność widzenia suchej buły jako buły z masłem. To złudzenie niebezpieczne, bo daje iluzję bezpieczeństwa? Chyba powierzę mu swoje pieniądze. Jednak miejsce to nie jest znane. Bo czyż nie jest także konsekwencją teorii ewolucji, że uczestniczymy w czymś wielkim, że każda najdrobniejsza forma życia ma znaczenie w wielkiej całości? Prezydenci endomorfik są chowani w stolicy, a stolica została przeniesiona do Warszawy i to j est naturalne miejsce spoczynku prezydenta. Uzasadniony jest wi

Leave a Reply

