Witaminy

Witaminy i minerały dla wzrostu mięśni

Kulturyści są szczególnie potrzebują posiłku w celu zapewnienia odpowiednich składników odżywczych, które odnosi się do mikroelementów, a także minerałów. forum kulturystyka Ważne jest, aby zauważyć, że suplement diety powinny rozpocząć w tym momencie. Posiłek jest witamina wysokiej jakości lub wielu witaminy powinny być uziemione, ale potem kontemplować nabywanie innych produktów. (zyskujące, wzmacniacze, etc …) Oto 10 najważniejszych witamin i minerałów, których należy ściśle przestrzegać, aby wejść.

Żelazo

Istotną rolę w oksydacyjnym produkcji energii, pomaga odzysku pomiędzy zestawami, jak więcej tlenu jest dostępny w mięśniach, tym szybciej można przygotować mięśnie do następnej forum kulturystyka serii trudne!. Szczególnie ważne dla kobiet, które tracą żelazo w menstruacyjny dużo.

Witamina B12

Wiele funkcji w zakresie specjalnych szkoleń w metabolizmie i utrzymania roli systemu nerwowego węglowodanów. Pomaga w skurczu mięśni, koordynacji i wzrostu mięśni.

Fosfor

Udział w szkoleniu cząsteczek o wysokiej energii, takich jak ATP i PCR. Zmniejsza mleczanu we krwi podczas ćwiczeń, dalej trzyma ładunek!

Witamina

Ważne dla procesu syntezy białka, co samo w sobie myogenesis. Rolę w tworzeniu glikogenu, która jest formą magazynowania energii organizacji. jak niskie spożycie tłuszczu i wysokiej intensywności treningi niewystarczającą podaż witaminy A, więc trzeba nadrobić!

Chrom

Pomaga w glukozę i metabolizm tłuszczu we współpracy z insuliną, a także poprawia wykorzystanie białka.

Biotyna

Szczególnie ważne jest rola włączenia białka i wytwarzania energii. Substancja zwana awidyna, jednak nie stwierdzono jaj blok dlatego zaleca spożywać surowe jaja.

Cynk

Cynku we wszystkich fazach wzrostu odgrywa ważną rolę. Kulturyści perspektywa jest szczególnie ważne. Ćwiczenia o wysokiej intensywności powoduje, że stają się niewystarczające ilości. diety i może pogorszyć sytuację.

Witamina E

Silnym przeciwutleniaczem, który chroni błony komórkowe. Jest to ważne zadanie dla prawidłowego działania procesów metabolicznych niezbędnych do błony zdrowych komórek. forum kulturystyka W wyniku ćwiczeń i innych szkodliwych naprężeń wynikających z błon komórek wolne rodniki uszkodzenia, utrudniać funkcjonowanie komórki. Uwaga / Tak też jest z powodzeniem stosowane w celu poprawy pęknięcia skóry lub inne skutki szybkiej utraty wagi wywołanej rozstępy skóry tej witaminy szybkiego wzrostu /

Wapń

Jednym z najważniejszych składników mineralnych oprócz magnezu. Istotną rolę wapnia w skurczu mięśni i kości jest również ważna. Witamina D ułatwia wchłanianie wapnia. więc warto spożywać je razem.

Kwas askorbinowy

Wielu zaskoczeniem, ale witamina C jest niezbędna przeciwutleniaczem. To chroni komórki mięśni przed niekorzystnym wpływem szkodliwych wolnych rodników i jest zaangażowany w metabolizm aminokwasów, zwłaszcza szkolenia kolagenu. Kolagen
Podstawowym budulcem tkanki łącznej, która łączy mięśnie i kości. Jeżeli tkanka łączna nie jest
całkowicie zdrowe, można łatwo uszkodzić koniec szkolenia. Jako rozpuszczalne w wodzie, co ułatwia opróżnianie
więc trzeba ciągły dopływ ciała. Kilka razy dziennie powinny być spożywane 500-1000 mg na ilość.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s