Pierwsza decyzja – dieta białko

To ja, że ​​to bardziej ja. Zdjęcie zostało wykonane w kwietniu 2013 roku. Następnie trzecie dziecko było 3 miesiące, a ja jestem 86 kg.

polscy kulturysci

W maju, dojrzał mi pomysł, aby zmienić swoje życie. “Muszę schudnąć, bo dziewczyna z sąsiedztwa, a także stracił dużo, co wygląda dobrze.” Szukałem w sieci i postanowił dietę białkową. Ja tego nie wiem, ale nie za dużo jedzenia. Istotą nie dłuższy niż 14 dni, aby to zrobić, i jak wszystkie forum kulturystyka trzy diety są dieta musi być ściśle przestrzegane, jeśli są inteligentne niż 8 kg, a kończy się, jeśli w ciągu dwóch tygodni. Dla mnie brzmiało to bardzo jasne, też, bo w lipcu, jesteśmy zaproszeni na wesele.
Udało mi się zrobić tej diety przez 12 dni. Spadł 4, lub 4 kg.

Diétánál białka są gorsze, ale nie trzeba uciskać naszą organizację w ten sposób. Miałem problemy ze śniadania, bo nie lubię czarną kawę. To tak, moczopędne działanie kawy jest nie tylko praktyczny diétázónak. Rolki nie mogą zrozumieć. Dlaczego chleb? Wolałbym nie dmuchany pszenicy lub chleb żytni. Jeśli jedna przylega do tej diety będzie oczywiście schudnąć, ponieważ dieta jest niskokaloryczna, stosunkowo duże forum kulturystyka białko, które pomaga w utracie wagi. Zawartość węglowodanów jest bardzo niski, ale także chce nadrobić małych rolkach. Trzy posiłki dziennie wystarczy. Zwłaszcza jeśli większość dnia przed nami. Jednakże, jeśli możemy to zrobić za pośrednictwem ataków binge jedzenia atakowany gorzkie cierpienie rzucić funtów wróci ładnie.

Prawie zrobione przez prawie dwa dni, więc dałem jej kilka kilogramów, ale nie byłem zadowolony. Oczywiście, nie byłem tak blisko 90 kilogramów, ale 80 funtów, ale media forum kulturystyka nie jest zmieniany. Nadal nadwagi przebywał na weselu i gdzie jesteśmy oficjalnym tylko moje włosy i makijaż był dobry, ale tłuszcz, tłuszcz nie jest nawet rzucać zbyt wiele.

Leave a Reply

