Dietamrol

Diétámról

Indywidualne diety zawierający 1500 kcal, siedem dni awarii. A diety pięciu dni. W dodatku do żywności w g do co jeść i ile kalorii. Chleb w diecie jest całkowicie zakazana. Nie forum kulturystyka żyto, pełnoziarniste, nie, nie, nie. Tylko Abonett. To było dawno temu, kiedy jadłam Abonett chleb, i jeden dzień stać się kolejnym ważnym élelmiszeremmé.

kulturystyka online

Przekąska

To było prawie zawsze musli z jogurtem lub bez. To prawie śmieszne mi się, że dlatego musli, ale myślę, że dla mnie tak było łatwiej. Niestety, bardzo lubię słodycze i müzliszelettel Czy mój uzupełnienia tego niedoboru. Ponadto, nie było dnia, gdy skrzep Abonettel.

Lunch

To była dla mnie największa zmiana w zakresie posiłków. Uświadomiłem sobie, że mam większość węglowodanów pełny obiad. Trochę mięso spożywane, preferują tradycyjne dania. Ja nie szczególnie lubią gotować, gotować, można wybrać jedzenie, które jest szybko zakończone, to nie jest dużo kłopotów. Z mojej strony była wiadomość dla wielu warzyw, w tym brokuły i ryż jaśminowy. Tęczówka ma dwóch pierwszych miesięcy, a potem jakoś besokaltam forum kulturystyka go. Zamiast tego pozostał w warzywa, po prostu musiałem być gotowane na parze lub sałatka bez opatrunku często.

W tej diecie na lunch i kolację dwa razy w tygodniu jest kurczak lub indyk piersi. Że mięso z kurczaka nie jest spożywane w całym moim życiu nie jedli w ciągu ostatnich 10 miesięcy. Ta część jest drogie, choć mówią, że diety i jeść zdrowe jest drogie. Myślę, że to jest dieta i to nawet nie należą do najdroższych kategorii. Dlatego, że nie było w nim na przykład. łosoś, quinoa, olej lniany, itp.. Jednakże, jeśli zwrócić uwagę na jakość spożywanych pokarmów, nie jest z pewnością przystępne.

Obiad i kolację

Müzliszelettel był najczęściej jogurt owocowy lub owoce. forum kulturystyka Na obiad, czasami szynka sałatka z tuńczyka lub Abonettel lub jajka sadzone.

Po prostu, to była moja moja dieta przez cały grudzień. Nie mogę powiedzieć, że nigdy nie poszedł spać głodny, ale po jakimś czasie ludzie przyzwyczajają się do mniejszej dawki i uświadomić sobie, ile jeść zdrowsze niż wcześniej. Podczas prawie trzech miesiącach stracił 15 kg i dzięki tej diecie. Oprócz szkoleń i potrzebne, bo to byłoby bez utraty wagi jest wolniejszy.

Leave a Reply

