Biceps

Gdy większość ludzi myśli o dużych mięśni , myślą o dużych, określonych biceps . Oczywiście, to nie są tylko mięśniekulturysta chce się rozwijać , ale to z pewnością jednym znajważniejszych. Po tym wszystkim , czy kiedykolwiek widziałem udanej kulturysta , który forum kulturystyka nie miał wielkie bicepsy ?

Tak więc , w jaki sposób budować bicepswłaściwa droga ? Wystarczy wykonać te 3 wskazówki :

1 . Zdobądź jak najwięcej z treningu

Jestniemal nieskończona ilość ćwiczeń , które możesz zrobić , aby dać biceps trening , ale jeśli chcesz , aby w pełni wykorzystać swój czas , trzeba skupić się na ćwiczeniach , które działają zarówno na długich i krótkich w tym samym głów czas . (Krótka głowa jestosobliwą nazwę na forum kulturystyka zewnętrznej części biceps , idługo głowa jestosobliwą nazwę na wewnętrznej części . )Najlepiej ” wielozadaniowość ” ćwiczenia na biceps są loki – albo z sztanga lub hantle – bo oni budować większość w obu częściach biceps .

Maszyny te fantazyjne kabel widać nie zbuduje masę . Zamiast tego , są one zaprojektowane tak, aby dać biceps więcej definicji . Tak , nie przejmuj się korzystania z nich , dopóki nie dostał większość chcesz . Następnie , można ich używać do ” wykończenia ” biceps .

2 . Nie przetrenować

Ponieważ kulturystyka wydaje obracać się wokół bicepsa ( poprosić kogoś do mięśni , a oni wyginają swoje bicepsy ! ) , Wiele osób chce pracować na nich w sposób ciągły , dopóki nie jesteś idealny . Niestety , ten plan może faktycznie zrujnować Twoje szanse na sukces !

Jeśli tylko zostanie kulturystyki na kilka miesięcy , nie rób więcej niż 6 zestawów biceps . Nawet jeśli jesteśweteranem kulturystyka, nigdy nie powinno się robić więcej niż 12 zestawów . Bicepsy są mniejsze niż innych mięśni – jak twoje lub twoich łatów czworogłowy uda – więc jeśli forum kulturystyka to zbyt dużo stresu na nich , może to faktycznie odwrócić swoje postępy .

3 . Działa powoli

Jeśli zwijają się tak szybko , jak to możliwe , nie dostajesz pełnych korzyści z treningu . Skurcz jest rzeczywiścienajważniejsza część zawinięcia , ponieważ oferuje największą odporność na obu szefów biceps . Przejeżdżają przez nią , a pęd przejmie – co oznacza, że ​​biceps nie będzie treningu Myślisz, że dostaniesz !

Następnym razem zrobić pozwijane , zrób to powoli . Daj sobie kilka sekund aby doprowadzić wagi do góry , a następnie trzymać rękę w pozycji skurczu nasekundę lub dwie , a następnie dać sobie kilka sekund, aby wagi z powrotem w dół . W ten sposób można w pełni korzystać z ograniczonej liczby zestawów robisz

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s